2012-08-16

Nazwa zostaje

Życie (nie)stety musi toczyć się dalej. Bez naszego Momenta.
Ale chyba patrzy na nas z góry, a żeby nam nudno nie było, wyczynia jakieś psikusy (do tej pory nie odnaleźliśmy dowodu rejestracyjnego od autka i opakowania pigułek - Moment, Ty żartownisiu!).

Nazwa bloga, ta z paska na górze, nie zmienia się, bo przecież czytelnicy znajdą tu przygody i Zaraza, i Momenta, i Chwili. Choć od teraz będą li tylko Zaraza i Chwili.

U małych trochę lepiej, chyba powoli zapominają i wystarczają sobie nawzajem - to znaczy szarpią się, gonią, turlają, wylizują uszy (Chwila Zarazowi), wykrzykują, wyjadają i generalnie wszędzie ich pełno. Śpią razem, albo osobno, zależy, jak im się ułoży. Hałasują wcale nie mniej, niż trio.

1 komentarz:

  1. Wszedłem na tego Bloga, aby poczytać o fretkach. Sam mam zamiar mieć takiego Diabełka w domu, więc nie dziwne. Pierwszy raz w ogóle tu jestem, ale jak czytałem historię Momenta to aż mi smutno było :( Wiem co czujecie, bo sam przerzyłem coś podobnego z moją kotką Figą ;_;

    OdpowiedzUsuń