2007-11-21

Matka (kurde) Polka

Miało być lepiej po zabiegu, tak?
No to było - najpierw trzeba było rekonwalcescentów omijać szerokim łukiem i co jakiś czas przystawiać im poidełko, żeby mogli pyszczki przesuszone sobie przepłukać i wlać w gardziołka trochę świeżej wody.
Kiedy kładliśmy się spać powiedziałam nawet filozoficznie, że one muszą być trochę łobuziakami, bo inaczej to przecież nie będą nasze fretki.
O 2:30 byłam na nogach wyrwana ze słodkiego snu jakimiś piskami, wrzaskami, sapaniem i Bóg wie czym jeszcze. Pouczyłam obywateli, że jest środek nocy i mają grzecznie spać, a nie się gwałcić, bo i tak nic z tego nie wyjdzie. Obywatele moje pouczenia zignorowali totalnie i chwilę po moim dotarciu do łóżka byli z powrotem pod drzwiami sypialni. Wrrr
Zdjęłam jednego futrzaka z drugiego, wsadziłam do klatki, temu na wolności litościwie zostawiłam wodę i suchą karmę i poszłam spać.
Ponoć przez miesiąc jeszcze mogą się zdarzać takie jazdy.
Czy ja mówiłam, że oni są prawie jak niemowlaki?

7 komentarzy:

  1. Niemowlaki? Demony seksu! :D Ciekawe po kim to mają... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgrabnie zmienie temat ;) i napisze "Biedactwa..."
    Podziwiam Was, z nimi naprawde trzeba miec oczy dookola glowy i mnostwo cierpliwosci...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pat:)
    Czemu zmieniamy temat? Ja bym wróciła do kwestii rozpasania seksualnego w tak młodym wieku frecim, to się znikąd nie dzieje. Przecież wszystko się wynosi z domu....

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż Beti, chyba nie uciekniesz od reputacji rozpustnicy i demoralizatora młodzieży ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A kysz, a kysz!
    Ja jestem porządną mamuśką, dawna beti odeszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, dobra, wiadomo, że gdy rozum się uśpi to... ;)

    OdpowiedzUsuń